Aktualności
2022-03-15 07:59:51
Szanowni Klienci,   W związku z bardzo dużym wzrostem cen paliw Przewoźnicy byli zmuszeni znacząco zwiększyć dotychczasową korektę paliwową. W przypadku firmy Rhenus jest to na chwi... Czytaj więcej »
Więcej aktualności »

Reklamacje przesyłek

 

Reklamacje dotyczące niewłaściwego wykonania usługi przez przewoźnika należy składać bezpośrednio do firmy kurierskiej K-EX poprzez wypełnienie Zgłoszenia Reklamacji dostępnego na stronie internetowej firmy K-EX. Szczegóły dotyczące procedury reklamacyjnej i odpowiedzialności przewoźnika dostępne są na Jego stronie internetowej.

W sytuacji gdy Odbiorca stwierdzi uszkodzenie przesyłki powinien otworzyć ją w obecności Kuriera a następnie wypełnić w dwóch egzemplarzach Protokół Na Okoliczność  Stwierdzenia Szkody dostępny na stronie internetowej Przewoźnika . Pierwszy egzemplarz Odbiorca przekazuje Kurierowi, a drugi pozostawia sobie jako dowód zgłoszenia szkody.

Jeżeli Odbiorca stwierdzi szkodę nie dającą się zauważyć z zewnątrz, powinien w terminie 7 dni od daty przyjęcia przesyłki zażądać ustalenia jej stanu oraz udowodnić, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.

Wszelkie uwagi dotyczące niewłaściwej pracy serwisu  prosimy zgłaszać poprzez formularz kontaktowy w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia. Termin ich rozpatrzenia wynosi 30 dni. Odpowiedź zostanie Państwu przesłana na mail podany w formularzu kontaktu.