Reklamacje przesyłek
Reklamacje dotyczące niewłaściwego wykonania usługi przez przewoźnika należy składać bezpośrednio do firmy kurierskiej K-EX poprzez wypełnienie Zgłoszenia Reklamacji dostępnego na stronie internetowej firmy K-EX. Szczegóły dotyczące procedury reklamacyjnej i odpowiedzialności przewoźnika dostępne są na Jego stronie internetowej.
W sytuacji gdy Odbiorca stwierdzi uszkodzenie przesyłki powinien otworzyć ją w obecności Kuriera a następnie wypełnić w dwóch egzemplarzach Protokół Na Okoliczność Stwierdzenia Szkody dostępny na stronie internetowej Przewoźnika . Pierwszy egzemplarz Odbiorca przekazuje Kurierowi, a drugi pozostawia sobie jako dowód zgłoszenia szkody.
Jeżeli Odbiorca stwierdzi szkodę nie dającą się zauważyć z zewnątrz, powinien w terminie 7 dni od daty przyjęcia przesyłki zażądać ustalenia jej stanu oraz udowodnić, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.
Wszelkie uwagi dotyczące niewłaściwej pracy serwisu prosimy zgłaszać poprzez formularz kontaktowy w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia. Termin ich rozpatrzenia wynosi 30 dni. Odpowiedź zostanie Państwu przesłana na mail podany w formularzu kontaktu.